Friday, September 5, 2008


doing tanusha's tag...

wow she must be feeling SOOOO HONOURED right now

Name : Christine Kuan

Sisters :

Brothers :
the one and only daniel kuan

Shoe size:
for bata school shoes im a five :D

Height :
5 foot 6 and PROUD of it

Where do you live :
Bandar utama

Favourite Drinks :
water! (or as cheryl says it: UNIVERSAL SOLVENT)

Have you ever been on a plane :
many a times. the food is not bad xD

Swam in the ocean :
yes but with a life jacket :D

Fallen asleep in school :
especially in Norehan's period... GAHH SEJARAH!!!

Broken someone's heart :
dun think so...

Fell off your chair : WAY TOO MANY TO COUNT

Sat by the phone all night waiting for someone to call : o.O i have better things to do... like stone... :D

Saved e-mails :
i dun even read my emails.... xD the secret's out!

What does your room look like : PINK! and white walls.... awesome novelties everywhere and not forgetting my teddy bears! (OMG I MADE A RHYME!)

What is the last thing you ate : HONEY ON TOAST! (my favourite breakfast treat!)

Ever had
Chicken pox :
when i was 2 i think...
Sore throat :
Stitches : right on my forehead!
im gonna tell you how i got it now!

when i just learned to walk i was walking around with my brother on the sloped driveway in front of my house.... so then my brother tapped me towards the direction of the gate and christine just kept running towards the gate like an idiot...
Then KABABOOM... a collision... christine's head got huge cut and had to stitch...

hahahahha funnny shit right??

What's right beside you :

Do you believe in love at first sight : yes thats why i love all the gay fairytale stuff!

Like picnics :
of course! th best part is frisbee-ing!

Who was the last person you danced with :

yesterday at singing competition pratice we got bored...
so we tried to waltz! (we're quite good you know!) ROFL

Last made you smile:
myself! just looking at my gorgeous face makes the world a brighter place! (kiddin kidding)

did you talk to someone you like :
im not anti-social...

Do you eat healthy :
i binge eat... sometimes eat damn healthy then one day... it all explodes in my face....

Have you ever cried because of something someone said to you : lots of times... Mallek always hurts my feelings... xD

Are you loud or quiet most of the time :
now i would be quiet coz im sick.... bleksz....

Are you confident :
im confident when i want to be... (WAD??)

things on my to-do list today :-
-cheryl annes bday party!
-blog(im doing it now)
-be a pig

isnt that what normal people do???

5 snacks I enjoy :-
-honey on toast! (is it a snack?)
- Lexus cheese biscuit (haha i really love this cracker)
-chocolate and all its relatives including choc chip biscuits :O (biscuts is british for cookies btw)
-fruits! (mainly bananas, apples, cherries, blueberries, strawberries, peaches and recently plum!)
- CHEESE! need i say more??

lol n the 5 ppl i tag are :-

yau ness
rou en
hui li


peace out peeps x)